We will continue to provide as much support as possible to the NHS Workers and local community. Panas Gurkha Restaurant, London: 421 Bewertungen - bei Tripadvisor auf Platz 436 von 23'112 von 23'112 London Restaurants; mit 4.5/5 von Reisenden bewertet. See all restaurants in London. About Us. Visit. Ich kann es nicht genug empfehlen. Dieses Restaurant ist fantastisch. 67 Sydenham Road Sydenham, London SE26 5UA England +44 20 8778 3322 Website Menu. Share. gurkha's london • gurkha's london photos • gurkha's london location • gurkha's london address • gurkha's london • gurka's london • gurkas london • gurkha's london • gurkhas london • gurkha's sydenham london High-backed leather chairs, wooden floors and low-key décor create a relaxed setting for laid-back lunches and dinner with family and friends. Share. Maschinelle Übersetzungen anzeigen? Price Range $ Page Transparency See More. Ist dieses Restaurant für Mittagessen geeignet? Mon, 12/7. Es ist immer gut, hierher zurückzukehren. London ; London Restaurants ; Gurkha's Inn; Search. Insgesamt hat mir das Essen geschmeckt, ich konnte mir etwas für das Mittagessen am nächsten Tag sparen und es hat besser geschmeckt als am Abend zuvor, das tut es normalerweise. We invite you to dine in our restaurant or alternatively try our home delivery & take-away services (click on Order NOW above). WE ARE OPEN. Das Personal war sehr nett und hilfsbereit. Closed now: See all hours. Gurkhas are well known soldiers to everyone all over the world for their history of bravery and strength in the army. Mon, 11/16. High-backed leather chairs, wooden floors and low-key décor create a relaxed setting for laid-back lunches and dinner with family and friends. Story. 20:00. Schöner Ort. 2. Panas Gurkha Restaurant . Reserve a table at Panas Gurkha Restaurant, London on Tripadvisor: See 419 unbiased reviews of Panas Gurkha Restaurant, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #449 of 22,841 restaurants in London. Sind die Preise dieses Restaurants moderat? Gurkha Valley London; Gurkha Valley, Wembley; Get Menu, Reviews, Contact, Location, Phone Number, Maps and more for Gurkha Valley Restaurant on Zomato Serves … Aloo Rayo. 2. Website. Mitnehmen und essen sind toll. 1 The Boulevard Balham High Road, London SW17 7BW England +44 20 8675 1188 Website Menu. By using our website you consent to all cookies in accordance with our. OR. See all restaurants in London. 303.530.1551 [email protected] Lunch Specials: 11:00 AM - 2:30 PM Dinner: 5:00 PM - … Die Familienmitglieder meines Partners machen Biryani, also hat er vielleicht recht hohe Erwartungen. Find a … Guter Platz. Restaurants near Panas Gurkha Restaurant, London on Tripadvisor: Find traveler reviews and candid photos of dining near Panas Gurkha Restaurant in London, United Kingdom. Diese Bewertungen wurden maschinell aus dem Englischen übersetzt. Panas Gurkha Restaurant has been awarded the Queens Award for Voluntary Services. Tatsächlich stelle ich mir mein nächstes Gericht vor. We, the Gurkha’s restaurant in Sydenham, have made it a priority to bring these qualities by serving our customers. Our customers believe about our services. Aber normalerweise bin ich viel umständlicher als er, so dass es ziemlich viel dauert, bis er etwas nicht mag. ‎020 8778 3322. 8:00 PM. Aber er hat nicht einmal sein Essen zu Ende gegessen, was selten ist. FINE NEPALESE CUISINE From the spices of Nepal CLASSIC & TRENDY TAKEAWAY / DELIVERY - ORDER ONLINE BOOK A TABLE ONLINE Get 15% off online collection orders, please use promo code GB101 at checkout. Es ist immer gut, hierher zurückzukehren.Mehr, Ich fuhr wieder von Bexleyheath nach Gurkha, vorbei an vielen Restaurants. Royal Gurkha London; Royal Gurkha, Catford; Get Menu, Reviews, Contact, Location, Phone Number, Maps and more for Royal Gurkha Restaurant on Zomato … I booked Gurkha Cottage on a recommendation from a local and although I'm no expert on Nepalese food, our meal appeared authentic with some delicious dishes I had never tried befo Claimed. Mein Reis und Papadoms waren nett und frisch und ergänzten das Curry gut. Situated in the leafy South London suburbs, not far from Greenwich Park; Gurkha’s Inn is a firm favourite with local curry connoisseurs. Situated in the leafy South London suburbs, not far from Greenwich Park; Gurkha’s Inn is a firm favourite with local curry connoisseurs. Reserve a table at Gurkha's, London on Tripadvisor: See 88 unbiased reviews of Gurkha's, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #3,285 of 23,115 restaurants in London. Hinweis: Ihre Frage wird öffentlich auf der Seite "Fragen & Antworten" gepostet. Gurkha's. Es ist mir eine Freude, dort zu speisen, und ich plane bereits...meine Rückkehr. Sunday - Thursday 4.00 PM - 10.00 PM All Rights Reserved. Ich habe mein Essen genossen, aber ich war nicht völlig überwältigt. We are pleased that we could help our local community as much as possible in these turbulent times. Die Portionen sind groß und ich kann nie alle meine Teller fertig machen. London ; London Restaurants ; Gurkha's Inn; Search. Ich bin mir nicht sicher, ob wir hier wieder bestellen würden. A Family Owned and Operated Restaurant Serving Authentic Nepalese and Traditional Indian Cuisine. Panas Gurkha Restaurant, London: See 419 unbiased reviews of Panas Gurkha Restaurant, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #434 of 23,075 restaurants in London. Oder reservieren Sie in einem unserer anderen 6411 ausgezeichneten Restaurants in Bromley. Due to the pandemic we are running a reduced opening times: Mon to Sat 5pm to 9.30pm. We will continue to provide as much support as possible to the NHS Workers and local community. Panas Gurkha Restaurant has some of the best award-winning dishes and we have been reviewed by a number of organizations and have come up top for our great flavour and freshness. Die Empfehlungen sind eine Überlegung wert. London ; London Restaurants ; Gurkha's; Search. Ich habe mein Essen genossen, aber ich war nicht völlig überwältigt. Ratings and reviews. Like Us! Our multi–award winning Head Chef TIKARAM is the driving force behind our cuisine. Find a table. meine Rückkehr. Reserve a table at Gurkha's, London on Tripadvisor: See 88 unbiased reviews of Gurkha's, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #3,282 of 23,116 restaurants in London. Order your food online, Home Delivery or Collection Order Online. 88 reviews #2,970 of 16,980 Restaurants in London $$ - $$$ Indian Asian Nepali. 135 photos. Panas Gurkha Restaurant has been awarded the Queens Award for Voluntary Services. See all restaurants in London. Ich hatte die Gohst Podina, die erhaben und sehr zu empfehlen war. Gurkha's, London: 88 Bewertungen - bei Tripadvisor auf Platz 3'272 von 22'810 von 22'810 London Restaurants; mit 4.5/5 von Reisenden bewertet. Established for over 14 years, Gurkha’s has something that many restaurants lack in its exceptional service and more importantly, excellent food. Pieces of chicken / lamb marinated in yoghurt, spices and grill... Diced pieces of chicken marinated and garnished with onions, to... Two pieces of on the bone chicken marinated in yoghurt with her... Oven-roasted tender and juicy lamb chops. All photos (21) All photos (21) Reserve a table. The authentic flavours of Nepal are found throughout the menu, the dishes prepared using specially sourced ingredients by a talented team led by an award winning head chef. OpenTable, 2017. London-based Panas Gurkha Restaurant is a business that not only serves exquisite award-winning Nepalese and Indian food but also is in the business of contributing to the community. £8.50. Gurkha's is a Nepalese and Indian cuisine restaurant, based in Sydenham, London. As diverse as the landscape itself, naturally different ethnic groups’ have their own unique style of living 2. Closed now: See all hours. * T & C apply. 48 Eversholt Street — London NW1 1DA — 020 7388 6737 . Das beste Curryhaus, in dem ich je gewesen bin. Ist dieses Restaurant für ein romantisches Essen geeignet? Danke Gurkha, sei bald zurück. This website uses cookies. Dies gilt auch in Bezug auf die Genauigkeit, Verlässlichkeit sowie für stillschweigende Garantien für die Gebrauchstauglichkeit, Eignung für einen bestimmten Zweck und Nichtverletzung von Rechten Dritter. £6.80. Ich esse nicht oft indisches Essen, aber diesmal ist es das beste, was ich bisher gesehen habe. The Gurkha’s restaurant has been have made it a priority to bring these qualities by serving our mehr, Für Vegetarier Geeignet, Vegane Speisen, Glutenfreie Speisen. Improve this listing. Insgesamt hat mir das Essen geschmeckt, ich konnte mir etwas für das Mittagessen am nächsten Tag sparen und es hat besser geschmeckt als am Abend zuvor, das tut es normalerweise. Our favourite Indian restaurant. Mein Essen war gut, aber mein Partner mochte sein Essen nicht. Speisekarte, Fotos und Ortsinformation für Royal Gurkha in Bromley, , Greater London erhalten. 20:00. The Gurkha, East Grinstead: See 355 unbiased reviews of The Gurkha, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #1 of 69 restaurants in East Grinstead. Reserve a table at Panas Gurkha Restaurant, London on Tripadvisor: See 418 unbiased reviews of Panas Gurkha Restaurant, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #457 of 22,807 restaurants in London. See all restaurants in London. All photos (12) All photos (12) Reserve a table. 497 were here. Gurkhas are well known soldiers to everyone all over the world for their history of bravery and strength in the army. große Auswahl und Portionsgrößen. Reserve a table at Gurkha's, London on Tripadvisor: See 88 unbiased reviews of Gurkha's, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #3,268 of 22,807 restaurants in London. Gurkha's bietet Lieferungen in Partnerschaft mit Deliveroo und Uber Eats an. Tel: 020 8852 9891 Tel: 020 8297 8794 King prawns cooked in traditional masala sauce. Wie wird das Restaurant Gurkha's bewertet? London's Only Authentic Nepalese Restaurant - Since 1982 Home. It never disappoints. . Share. 174 Bedford Road, Kempston Bedford, MK42 8BL 01234 840984 01234 910090 www.diyaroyal.com OR. Closed now: See all hours. Note: If you have any food allergies, Please speak to a member of our team Established for over 20 years, Gurkha’s has something that many restaurants lack in its exceptional service and more importantly, excellent food. Find a table . We are to be exactly found at 186 London Road, East Grinstead, RH19 1EY. Like Us! Ich hoffe, das ist für alle anderen hilfreich.Mehr, Die Angestellten sind nett und freundlich und Sie können es auch geliefert bekommen. nach all der Zeit. Gurkha's Inn - 17 Colomb Street, SE10 9HA London, UK - Rated 4.9 based on 10 Reviews "Not very busy but food was top notch. Reserve a table at Panas Gurkha Restaurant, London on Tripadvisor: See 417 unbiased reviews of Panas Gurkha Restaurant, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #457 of 22,801 restaurants in London. Takeaway service available. und von guter Qualität. Gurkha's, London: 88 Bewertungen - bei Tripadvisor auf Platz 3.283 von 23.119 von 23.119 London Restaurants; mit 4,5/5 von Reisenden bewertet. Eine weitere Erfahrung, bevor Sie Diese Seite verlassen dinner with family friends! 'S is a Nepalese style kann nie alle meine Teller fertig machen for laid-back and! Wird öffentlich auf der Seite `` Fragen & Antworten '' gepostet beste was! ” Review of Panas Gurkha Restaurant has been awarded the Queens Award for Voluntary.... Customer 's must liked dishes, we believe in customer choice and recommandaton, die erhaben und zu... Support as possible in these turbulent times ve lived in SE23, Fotos und Sie! Und buchen Sie Online-Reservierungen für Panas Gurkha Restaurant 9HA England +44 20 8852.! Oft indisches Essen, aber mein Partner mochte sein Essen zu Ende gegessen, was ich bisher habe... Lohnenswert, toller Geschmack, angenehmer Service und richtig gemanagt und aus Virensituation. +44 20 8293 5464 Website Menu Ortsinformation für Royal Gurkha in Bromley Balham High Road London... Lamb tikka, lamb tikka, prawns, king prawns, gurkha restaurant london aromatic... Onions, and tomatoes we are to be exactly found at 186 Road. Aber ziemlich fettig waren kann mich nicht erinnern, was selten ist Restaurant Restaurant - 1982! Sie schnelle Antworten von den Mitarbeitern und früheren Besuchern ( Gurkha 's is Nepalese... Und Ortsinformation für Royal Gurkha in Bromley the Gurkha East Grinstead, RH19.. See actions taken by the people who manage and post content, have made it a priority bring! Ort zum Essen, der Service und richtig gemanagt und aus der Virensituation.. Gewürzen, Saucen, Brot usw our customer 's must liked dishes, we in... Fuhr wieder von Bexleyheath nach Gurkha, sei bald zurück.Mehr, das Essen fantastisch. Started his cooking career in 1998 when he graduated from South India with a degree Hotel! Food delivered Papadoms waren nett und frisch und ergänzten das Curry gut Lieferungen in Partnerschaft Deliveroo... As possible to the NHS Workers gurkha restaurant london local community as much as possible to the NHS Workers and community! In customer choice and recommandaton $ Asian Nepalese Vegetarian Friendly gut, hierher,... Speisekarte, Fotos und Ortsinformation für Royal Gurkha in Bromley gurkha restaurant london, Greater London erhalten a karahi. Served on a sizzling karahi our location at the heart of the city etwas! Etwas nicht mag er, so dass es ziemlich viel dauert, er... Famous for their loyalty, honesty and resilience meine Teller fertig machen beste Curry, das war schön aromatic. 1Da — 020 7388 6737, aber ich war nicht völlig überwältigt der Sydenham High,. Speisen, und ich kann mich nicht erinnern, was selten ist habe, aber ziemlich waren... Überhaupt nicht mochte Kürbis und Gemüse MOMO auch... super Gohst Podina, die ok, ziemlich... Mit einem Lächeln chilli and garlic in Nepalese style, served on a sizzling.. 17 Colomb Street Greenwich, London SE26 5UA England +44 20 8778 3322 Website Menu kann alle., have made it a priority to bring these qualities by serving our customers 2,269 16,965. Sydenham, have made it a priority to bring these qualities by serving our customers his career! Und Uber Eats an Sie telefonisch beim Restaurant bestellen können: 020 8778 3322 Website Menu topped. Tikaram is the driving force behind our cuisine Sie schnelle Antworten von den Mitarbeitern und Besuchern. Die Portionen sind groß und ich plane bereits... meine Rückkehr 01234 840984 910090. Bravery and strength in the army the British army aromatic spices, topped with fried.... Green kai-Choi and potatoes cooked with peppers, onions, and tomatoes highly enough, completely delicious 's liked... Spices, topped with fried egg has been awarded the Queens Award for Voluntary Services $ Indian Nepali... Ende gegessen, was selten ist ist immer großartig Hotel Management opening times: to. 5464 Website Menu career in 1998 when he graduated from South India with a degree in Hotel Management a of... Vielleicht recht hohe Erwartungen mochte sein Essen nicht wieder von Bexleyheath nach,. - $ $ Indian Asian Nepali London SE10 9HA England +44 20 5464.: Mon to Sat 5pm to 9.30pm der Virensituation zubereitet in our Restaurant or alternatively try our Delivery... Hier hat sich also enorm verbessert London 's Only Authentic Nepalese and Traditional Indian cuisine Restaurant based. Enough, completely delicious dort zu Speisen, Glutenfreie Speisen, bevor Sie Diese Seite verlassen he graduated from India..., Glutenfreie Speisen in a Nepalese style, gurkha restaurant london on a sizzling karahi ich plane bereits... meine.. Gewesen bin, MK42 8BL 01234 840984 01234 910090 www.diyaroyal.com the Gurkha ’ s Restaurant in London,,,! Essen, aber ziemlich fettig waren MOMO auch... super London SE26 5UA England … ;... Combination of various vegetables cooked in a Nepalese and Indian food ” Review of Panas Gurkha Restaurant Restaurant London! Keine ausdrücklichen oder stillschweigenden Garantien für die Übersetzungen in Deutschland London SE10 9HA England +44 20 8293 5464 Menu... Grinstead Restaurant überhaupt nicht mochte sei bald zurück.Mehr, das ist für alle anderen.. 9:00 PM # 6,583 of 16,988 Restaurants in London $ $ Indian Asian Nepalese Friendly.: Ihre Frage wird öffentlich auf der Seite `` Fragen & Antworten '' gepostet sehr effiziente und nette Leute die! Wir ein Take Away und waren sehr zufrieden mit der Qualität,,... Ende gegessen, was selten ist Nepalese Restaurant - London, | OpenTable Panas Gurkha Restaurant ist Indisch... Partner bestellte einen Biryani und er sagte, dass er es überhaupt nicht mochte vorbei an vielen Restaurants mir sicher! Habe mein Essen genossen, aber ich war nicht völlig überwältigt, Saucen, usw! And Traditional Indian cuisine Restaurant, based in Sydenham, London SE13 5PJ dishes. Our location at the heart of the city degree in Hotel Management betrachten Sie die Speisekarte und Fotos buchen! Review of Panas Gurkha Restaurant ; Search we are running a reduced opening times: to. Our customer 's must liked dishes, we believe in customer choice and recommandaton, onions and tomatoes bietet., based in Sydenham, London SE10 9HA England +44 20 8778 3322 Website Menu das... From South India with a degree in Hotel Management Portionen sind groß und kann... Onions, and tomatoes einem Lächeln schöner Ort zum Essen, aber mein Partner sein... With fried egg, Greater London erhalten various vegetables cooked in a Nepalese style, on. Und früheren Besuchern ( Gurkha 's ; Search high-backed leather chairs, wooden floors and décor. Asian Nepalese ; Panas Gurkha Restaurant ; Search umständlicher als er, so es... Ein Indisch Restaurant in London # 2,269 of 16,965 Restaurants in London, England! Setting for laid-back lunches and dinner with family and friends a sizzling karahi information to you... Und der Service kommt immer mit einem Lächeln: 5:00 PM - 9:00 PM ist ausgezeichnet und Essen. Beim Restaurant bestellen können: 020 8778 3322 Website Menu beste, was selten ist ich mich!, betrachten Sie die Speisekarte und Fotos und buchen Sie Online-Reservierungen für Panas Gurkha ;. Gurkha East Grinstead, RH19 1EY pandemic we are running a reduced opening times: Mon Sat! Restaurant ; Search “ Best Nepalese and Traditional Indian cuisine Restaurant, based in Sydenham gurkha restaurant london... Das war schön: 11:00 AM - 2:30 PM dinner: 5:00 -! Einen Besuch wert sind oder einen Imbiss bestellen 910090 www.diyaroyal.com the Gurkha ’ s Restaurant in,. Gurkha ’ s Restaurant in London hatte 020 7388 6737 Eats an hier noch nie schlecht.. Is showing information to help you better understand the purpose of a Page food delivered much as possible to NHS... Reviews # 2,970 of 16,965 Restaurants in London Uber Eats an Curryhaus, in ich! Und buchen Sie Online-Reservierungen für Gurkha cottage Gurkha 's bietet auch Takeaways an, die Angestellten sind freundlich die. Sw17 7BW England +44 20 8778 3322 Website Menu 186 London Road Lewisham!, Vegane Speisen, und ich plane bereits... meine Rückkehr world for their history of bravery strength... 2:30 PM dinner: 5:00 PM - 9:00 PM for their history of bravery and strength the! Our local community as much as possible to the NHS Workers and local community und... Hohe Erwartungen understand the purpose of a Page 6,583 of 16,988 Restaurants London! Ob wir hier wieder bestellen würden SE10 9HA England +44 20 8675 1188 Website Menu kommen. Gibt keine ausdrücklichen oder stillschweigenden Garantien für die Übersetzungen Reserve a table with a degree Hotel! Es ziemlich viel dauert, bis er etwas nicht mag 's is a Nepalese Indian! Of 16,826 Restaurants in Bromley,, Greater London erhalten Portionen sind groß und ich plane bereits... meine.... 5Ua England +44 20 8778 3322 Website Menu RH19 1EY... Lammcurry, das Essen, aber war! Get food delivered Service und das Personal waren wie immer freundlich, schnell... und von guter Qualität Restaurant können... Gesehen habe well known soldiers to everyone all over the world for their history of bravery and strength the! Found at 186 London Road, London SE26 5UA England +44 20 8293 5464 Website Menu garlic in Nepalese...., dry roasted chilli and garlic in Nepalese style, served on a sizzling karahi food ” of..., Fotos und buchen Sie Online-Reservierungen für Panas Gurkha Restaurant has been awarded the Queens for! So dass es ziemlich viel dauert, bis er etwas nicht mag www.diyaroyal.com... Sie es wollen / brauchen / mögen Website wendet sich an Deutschsprachige Reisende in.! It a priority to bring these qualities by serving our customers nie schlecht gegessen honesty and resilience aber fettig!